Allt fler ger upp mig..

Alla mina vänner lämnar mig, dom pallar inte att jag mår dåligt..Så nu står jag ensam kvar..

Jag vet inte vad jag ska göra. Mina vänner säger att jag måste förändra mig, men jag fattar inte hur. Jag är bara mig själv. Och är öppen med mitt självskade betende..Men de är tydligen fel. Tydligen ska man hålla käften och se glad ut! Hur fan ska jag kunna be om hjälp? Jag är inte den som kastar glas eller skriker, jag vänder det innåt mot mig själv..Jag är bara mig själv...Jag borde kanske börja skrika och välta saker för att folk ska fatta att jag inte mår bra...

Lauren lämnade mig idag, likaså Amanda...Jag fattar inte, baar för jag igår skrev hur jag skadade mig själv...Fatta jag har de inte lätt nu och behöver mina vänner, o då lämnar dom mig! Bara sådär pang bom! Jag pallar fan inte mera! Jag vill inte! Jag vill dö!


Kommentarer
Postat av: Lauren

Det handlar inte ENBART om gårdagen, det handlar om hela vår tid som "vänner". Någon gång får man nog och gårdagen var bara grädden på moset.

2011-11-23 @ 14:29:27
Postat av: Emmy

Stackare!! Fyfaan kan inte vart några "riktiga" vänner om de dissade dig pga ditt dåliga mående. Hittade precis din blogg, den är intressant. Har du någon mejl man kan nå dig på, tänkte ifall du ville prata? Jag är själv ganska pratsjuk av mig, och mår dåligt jag med. Så då har vi något gemensamt. Aja, gör som du vill men hör gärna av dig på mejlen :)

2012-07-27 @ 19:22:08
URL: http://striped.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0