Jag har varit skadefri i över en månad nu!

Jag försöker minnas, men kan inte minnas när jag skadade mig senast! Överdosen räknar jag inte, utan när jag senast skar mig! Det är över en månad sen! Men det är jobbigt, så jävla jobbigt! Läkaren är rätt dum dock. Han säger att om jag skadar mig så skrivs jag ut direkt! Men hallå, varför tror du att jag är här? Jo, för att sluta skada mig!


Det är medicinen zyprexa som har hjälpt mig att bli skadefri! Utan den vet jag inte var jag hade varit idag..Tack zyprexa!!


Har ni några tips på hur man klarar av att inte skada sig själv?


Kommentarer
Postat av: deadpassive

tänk på alla som älskar dig!

det är motivation.

själv så tatuerade jag vänstra armen så nu kan jag inte ens skära mig även om jag vill....skulle fucka upp min snygga tattoo.

:)

kram

2011-11-21 @ 00:06:12
URL: http://deadpassive.blogspot.com
Postat av: D

Att inte skada sig...för mig hjälpte bl.a. dbt:n och dess färdigheter. en annan sak är att ha något som gör att man inte vill skada sig, att känna att man riskerar något man inte vill riskera, som ex en behandling, sambo eller likande.

2011-11-22 @ 23:36:51
Postat av: Moa

när jag var inlagd när jag var nitton sa de precis samma sak



min motivation för att inte skada mig har mest varit att en av mina bästa vänner blev så jävla förbannad på mig när jag gjorde det... dock fick jag ett återfall för nästan fyra veckor sedan, men då blev det värre än jag gjort innan så då bestämde jag mig helt på egen hand för att nu får det vara nog.

2011-11-23 @ 23:11:35
URL: http://dayviews.com/legobit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0