Sv till Saari

Sv : Ingen mer än Malin och mig vet hur mkt kontalt vi hade med varandra. Det kan du aldrig få veta. Jag älskade Malin för hennes personlighet! Vi hade kul på msn, å sms! Och vi pratade i telefon när jag va inlagd 2009...Och jag älskade Malin, 2008 - 2009 va hon en av dom viktigaste personerna i mitt liv, Det ´kan ingen ta ifrån mig! Sen hade vi inte så mkt kontakt, men förra året fick vi upp den igen. Hon hjälpte mig med min blogg, och vi blev igen kompisar på facebook..Sen tyckte jag att de va konstigt att hon aldrig va inne på msn eller svarade på mina sms. Sen igår läste jag detta i din blogg, och blev jätte chockad! Hur kul är det att ens kompis är död? De va likadant med Looi, de fick jag också reda på via internet (facebook av alla sidor). Och jag har rätt att säga att jag älskar Malin för alltid, för jag kommer aödldrig att glömma henne. Hon var speciell..


Kommentarer
Postat av: anonym

Vad människor i allmänhet inte verkar förstå är att man kan stå nära någon även om man inte haft kontenuerlig kontakt. Det låter som ren och skär elakhet (mobbing) att säga till en annan person att den inte har rätt att sörja. Sedan kan det vara så att man känner sorg inför även andra saker än själva personen (också) tex att folk dör unga, har olika former av svårigheter, att det triggar igång känslor från andra människors bortgång osv. Du ska inte bry dig om såna åsikter, skulle tro att det rör sig om oförmåga att se saker ur andra perspektiv än sitt eget...

2011-11-23 @ 20:28:22
Postat av: Saari

Bella har rätt att sörja, hon hade kontakt med Malin ett tag och jag förstår att hon blir chockad när hon får höra att hon är död, men för mig som stod henne så nära, så känns det som ren bullshit när hon skriver snuttigull-saker som att hon kommer älska henne "för alltid" osv.

2011-11-24 @ 10:52:08
URL: http://dissociativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0